Menu

Η τέχνη είναι ένας από τους κλάδους όπου έχει πραγματικά τεράστια οφέλη από τις τρισδιάστατες τεχνολογίες, τόσο από τη 3D σάρωση όσο και την 3D εκτύπωση καθώς οι δυνατότητες που παρέχουν σε εικαστικούς είναι πραγματικά ανεξάντλητες..! Aνάμεσα στα εκατοντάδες παραδείγματα από τα project που έχουμε εξυπηρετήσει στο 3DHUB, είτε με σάρωση έργων τέχνης, γλυπτών μικρών ή μεγάλων και αναπαραγωγή τους σε άλλη διάσταση, είτε με εκτύπωση από ψηφιακά αρχεία, γλυπτά, κοσμήματα και μεγάλες διακοσμητικές κατασκευές, ένα πρόσφατο γλυπτό έχει τεράστια αξία για εμάς καθώς ήταν από τις περιπτώσεις που ήμασταν παρόντες σε όλη την πορεία της διαδικασίας μιας και όλο το δημιουργικό κομμάτι της επεξεργασίας από τον γλύπτη έγινε στο χώρο μας. Τόσο αυτή η διαδικασία της “γέννησης” του γλυπτού, της εξέλιξής της και η διαδραστική σχέση με τον Γιώργο, μας χάρισαν αξέχαστες στιγμές.

To project της Δέησης ξεκίνησε με τη σάρωση του αρχικού μικρού γλυπτού στο εργαστήριό μας ώστε να το έχουμε σε ψηφιακή μορφή. Στη συνέχεια επιλέχθηκε το τελικό μέγεθος (~91cm ύψος) και το PETG σαν υλικό εκτύπωσης και το 3D μοντέλο κόπηκε σε περισσότερα κομμάτια για να γίνει παράλληλη εκτύπωση σε 6-7 εκτυπωτές ώστε να τελειώσει πολύ γρήγορα παρόλο το μέγεθός του (συνολικά  πάνω από 800 ώρες εκτύπωσης!).
Στη συνέχεια έγινε συναρμολόγηση του τελικού μοντέλου, κόλλημα, πλήρης μοντελιστική μετεπεξεργασία με στοκάρισμα και τρίψιμο και το έργο τελείωσε από τον γλύπτη να ολοκληρώνει την ειδική βαφή με την πατίνα και την μερική επιλεκτική αποδόμηση της γεωμετρίας για να του αποδώσει την τελική του μορφή!
Χρησιμοποιήθηκαν MODIX 120X και RAISE3D PRO2 PLUS 3D Printers!
 
Ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΕΤΡΙΔΗΣ, ο οποίος ζει και εργάζεται στη Νέα Υόρκη και στην Αθήνα, δημιουργεί σύγχρονα αφηρημένα γλυπτά, σε μεγέθη που κυμαίνονται από λίγες ίντσες έως πάνω από το πραγματικό μέγεθος. Σφραγίδα του είναι μια ειδική μετεπεξεργασία παλαίωσης της εξωτερικής επιφάνειας με χρήση ειδικών χρωστικών και χημικών. 
https://www.petrides.art/about
Γεννημένος στην Ελλάδα, είναι εμπνευσμένος από αρχαία ελληνική γλυπτική και τα μετέπειτα έργα που επηρεάστηκαν από αυτήν στην Ιταλία και τη Γαλλία (Donatello, Michelangelo, Rodin, Maillol…). Ασχολείται με την ανθρώπινη εμπειρία με τη μορφή του σώματος και του κεφαλιού, εξερευνώντας την ομορφιά και την ατέλεια των ανθρώπων και της ζωής.
Η δημιουργική του διαδικασία είναι δική του εφεύρεση και μπορεί να περιγραφεί ότι έχει τρία στάδια. Στο πρώτο στάδιο, συνεργάζεται με ένα ζωντανό μοντέλο, μερικές φορές σε στάση εμπνευσμένη από ένα ιστορικό έργο, δημιουργώντας την πρώτη φόρμα χρησιμοποιώντας φυσικό πηλό, πλαστελίνη ή γύψο. Στο δεύτερο στάδιο, χωρίς το μοντέλο, εργάζεται για να μεταμορφώσει τη μορφή από τη φαντασία και από τη μνήμη, μετασχηματίζοντας τη φόρμα χρησιμοποιώντας ηλεκτρικά εργαλεία και παραδοσιακά εργαλεία γλυπτικής.
Αλλάζει τη φόρμα καθώς προσπαθεί να κατανοήσει το θέμα του. Στη συνέχεια, σε ένα τρίτο στάδιο, όταν η φόρμα «αισθάνεται σωστά» το τελειώνει χρησιμοποιώντας αλεσμένα μέταλλα, οξέα, χρωστικές και ακρυλικό χρώμα. Μερικές φορές, όταν το είχε σκεφτεί να τελειώσει, ξανασυνδέεται με το κομμάτι, σπάζοντας το και ξανασυναρμολογώντας το σε μια νέα διαμόρφωση ή αφαιρώντας την επιφάνεια και ξεκινώντας ξανά το τρίτο στάδιο.
Η διαδικασία του είναι «αναζήτηση εικόνων» (για παράδειγμα: ο Basquiat ζωγραφίζει πάνω από την προηγούμενη δουλειά του σε έναν καμβά ή διαγράφει λέξεις) αντί για «δημιουργία εικόνων» όπως σε μεγάλο μέρος της δυτικής τέχνης, όπου ο καλλιτέχνης έχει ήδη μια εικόνα στο μυαλό από την αρχή της δημιουργικής διαδικασίας.
Έμαθε να δημιουργεί τέχνη παρακολουθώντας μαθήματα ζωγραφικής, ζωγραφικής και γλυπτικής, πάνω από 20 χρόνια στο New York Studio School, του οποίου οι διάσημοι απόφοιτοι περιλαμβάνουν τους Christopher Wool και Cecily Brown. Σπούδασε επίσης στο Παρίσι, στο Academie de la Grande Chaumière, του οποίου οι διάσημοι αποφοίτοι περιλαμβάνουν τους Μπουρζάους, Καλντέρ, Γιάκομεττι, Χέλντ, Χόφμαν, Νόγκτσι, Ολίτσκι, Ρίτζιερ.
Το προηγούμενο επάγγελμά του ήταν μια επιτυχημένη καριέρα στα οικονομικά. Σταδιακά πέρασε στη δημιουργία τέχνης με πλήρη απασχόληση και τώρα είναι επιτυχημένος επαγγελματίας καλλιτέχνης που εκτίθεται στη Νέα Υόρκη, την Αθήνα και τη Μύκονο.
www.petrides.art
Instagram @petrides.art
Email: info@petrides.art

 

DEISIS
2020
Bronze with custom patinas
OR
PETG, epoxy clay, brass, acids, pigments
91 cm high x 90 cm long x 51 cm wide
Edition of 3 + 1 AP, each with variations in form and finish

Deisis started as a quick clay sketch of a live model. The pose had been set by someone else, and I found it fascinating – Did it convey prayer or despair or thanks? The undefined narrative allows each viewer a different projection of the self, for example: when displayed outdoors for my Mykonos solo show, some observers took related it to a hangover.

As to process, after the natural clay was fired, I took the piece home during the New York Covid-19 lockdown. I worked at my dining table with 2 part epoxy clay to transform the figure, tapping into imagination and memory. Although many of my figures are directly inspired by historical precedents, this one could be said to be indirectly inspired by some of the great French neoclassical works of the 19th century, for example, Aristide Mailliol’s La Nuit (1902; later cast including at the Metropolitan Mueseum of Art) or Hippolyte Flandrin’s “Nude Youth Sitting by the Sea” (1835, in the Louvre) itself influenced by his teacher Ingres’ Oedipus, a more direct neoclassical influence.

I have wanted to make a lifesize work for some times and wondered how to adapt my method of transformation to the typical process of enlarging from a maquette. Often the sculptors’s work is done with the maquette, and the piece goes to the foundry where it is enlarged – sometimes the sculptor gets a last change to adjust the form working etiher on the foundry plaster or directly on the wax before it goes into the lost wax process. In my case, because so much of what I do is based on transforming the form as I seek to understand my subject, I needed a more maleable material in the life size. In this case I chose PETG, which is a high performance thermoplastic. I had the maquette 3D printed in multiple parts, which were then assembled into a whole, and from there I started my process again. I bought a new set of power tools as my others were resting in my New York studio, and I started cutting and reforming, adding construction-type foam and eopxy clay to build volume. Then I added multiple layers of brass, actually ground metal suspended in acrylic medium, to form a thin shell – not as thick as cast bronze or brass but meaningful. Then once again I cut and reformed.

Although the piece shown is using the above contemporary materials, we are offering the same in traditional cast bronze with custom patinas. The cast bronze is heavier, more than twice as expensive, and probably more durable, judging from the pieces that have survived over 5,000 years from the Egyptians.

You were not leaving your cart just like that, right?

Enter your details below to save your shopping cart for later. And, who knows, maybe we will even send you a sweet discount code :)

Want to receive personalized offers?

Allow notifications to get real-time updates about your shopping cart and who knows, you may even receive a sweet discount code 😊

Maybe later
X

Register

Your personal data will be used to support your experience throughout this website, to manage access to your account, and for other purposes described in our πολιτική απορρήτου.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.