Oι αποστολές των παραγγελιών γίνονται μέσω Γενικής Ταχυδρομικής για την ταχύτερη και βέλτιστη εξυπηρέτησή σας. Μόνο σε περιπτώσεις μεγάλης ογκομέτρησης του δέματος, η αποστολή ενδέχεται να γίνει με ΕΛΤΑ.

Το κόστος των μεταφορικών υπολογίζεται με τον ίδιο τρόπο για οποιοδήποτε σημείο και αν βρίσκεστε, εντός ή εκτός Αττικής, σε χερσάιο ή νησιωτικό προορισμό. Ενδέχεται μόνο να υπάρξει επιβάρυνση για σημεία που χαρακτηρίζονται από την Γενική Ταχυδρομική ως δυσπρόσιτοι προορισμοί και θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά πριν την αποστολή της παραγγελία σας για επιβεβαίωση.

Η χρέωση αποστολής υπολογίζεται από το πάγιο κόστος συσκευασίας και διεκπεραίωσης που είναι 5€ και καλύπτει δέματα εως 2 κιλά και υπάρχει μια επιπλέον προσαύξηση 1.5€ για κάθε επιπλέον κιλό. (Η χρέωση αφορά το ογκομετρικό βάρος) Παραγγελίες με αξία μεγαλύτερη από 300 ευρώ αποστέλλονται ΔΩΡΕΑΝ.

Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα έχετε την δυνατότητα να πληρώσετε με την πιστωτική σας κάρτα μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος της EUROBANK, μέσω Paypal ή με τραπεζική κατάθεση σε έναν από τους διαθέσιμους λογαριασμούς:

EUROBANK
Αριθμός Λογαριασμού: 0026.0451.20.0200925037
IBAN GR7202604510000200200925037
SWIFT/BIC: ERBKGRAA | Δικαιούχος: 3DHUB Ι.Κ.Ε.

ALPHA BANK
Αριθμός Λογαριασμού: 6420.0200.20.32060
IBAN GR8001406420642002002032060
SWIFT/BIC: CRBAGRAA | Δικαιούχος: 3DHUB Ι.Κ.Ε.

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Αριθμός Λογαριασμού: 5701.1047.35.149
IBAN GR6001727010005701104735149
SWIFT/BIC: PIRBGRAA | Δικαιούχος: 3DHUB Ι.Κ.Ε.

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
Αριθμός Λογαριασμού: 1930.0964.665
IBAN GR9501101930000019300964665
SWIFT/BIC: ETHNGRAA | Δικαιούχος: THREE DHUB ΙΚΕ

Μετά την κατάθεσή σας ενημερώστε μας με ένα e-mail ώστε να γίνει άμεσα η αποστολή της παραγγελία σας. Σε περίπτωση που η κατάθεση πραγματοποιηθεί από οποιαδήποτε άλλη τράπεζα τότε τα έξοδα συναλλαγής επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

Οι επιστροφές προϊόντων είναι δυνατές μέσα σε 14 ημέρες από την ημ/νία παραλαβής και με την προϋπόθεση ότι το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και η αρχική συσκευασία δεν έχει αλλοιωθεί. Τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Σε περίπτωση που λάβατε λάθος προϊόν από εμάς, τότε τα μεταφορικά επιβαρύνουν το 3DHUB

Ασφάλεια συναλλαγών

Το 3dhub.gr ΔΕΝ αποθηκεύει σε καμία περίπτωση στη βάση δεδομένων που χρησιμοποιεί, και κατά οποιοδήποτε τρόπο, τα οικονομικά στοιχεία των πελατών της (στοιχεία πιστωτικής κάρτας, λογαριασμοί τραπεζών). Οι συναλλαγές και πληρωμές μέσω πιστωτικών καρτών πραγματοποιούνται στο ασφαλές περιβάλλον της EUROBANK  με τη χρήση της μεθόδου ανακατεύθυνσης (redirection). Οι συναλλαγές σας στη φόρμα της EUROBANK πραγματοποιούνται με απόλυτη ασφάλεια και όλα τα απαραίτητα πιστοποιητικά κρυπτογράφησης. Το ίδιο ισχύει και για το διεθνές σύστημα πληρωμών Paypal.

Πολιτική ακύρωσης, επιστροφών & υπαναχώρησης

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ  – ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΝΑΙΤΙΟΛΟΓΗΤΗΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ

Α. Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση του προϊόντος  και μάλιστα όταν είναι πολλά προϊόντα στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  1. Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
  2. Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η Επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
  3. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η Επιχείρηση υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων.
  4. Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης αν ο Πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η Επιχείρηση.
  5. Η επιστροφή των χρημάτων στον Πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην Επιχείρηση το τίμημα από την Τράπεζα, η Επιχείρηση θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον Πελάτη. Η Επιχείρηση κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.Η διαδικασία του αντιλογισμού (ολικού ή μερικού) στις χρεώσεις πιστωτικών καρτών, γίνεται όπως ακριβώς έχει γίνει η χρέωση της κάρτας. Αν η χρέωση έχει γίνει εφάπαξ, η επιστροφή θα γίνει εφάπαξ, ενώ αν η χρέωση έχει γίνει με δόσεις τότε και η επιστροφή θα γίνει με δόσεις. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα “παραλαβή από το κατάστημα”, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του Πελάτη.
  1. Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την Επιχείρηση αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η Επιχείρηση και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να χρησιμοποιηθεί το αγαθό. Η Επιχείρηση είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον Πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή χρήσης η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την Επιχείρηση. Η Επιχείρηση δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
  2. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο Πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης.
  3. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, η Επιχείρηση έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον Πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής της αυτής έναντι του Πελάτη.

Β. Δεν χωρεί υπαναχώρηση σε: α) προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων και β) προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν (ευαλλοίωτα) ή λήγουν σύντομα (κοντόληκτα).

 

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Ο πελάτης δύναται, χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε μέσο επικοινωνίας να ακυρώσει μία παραγγελία που έδωσε με οποιοδήποτε μέσο επικοινωνίας, ώστε αυτή να μην εκτελεστεί, υπό την προϋπόθεση ότι αυτή δεν έχει ήδη εκτελεστεί (παραγγελίες που βρίσκονται σε στάδιο “Εκκρεμής” ή “Σε επεξεργασία” ή “Σε εξέλιξη”).